dijous, 11 de març del 2010

Presentació

Bon dia a tothom!

Una mica tard però aquí arriba la meva presentació. Em dic Aitor sóc estudiant de la facultat de Blanquerna i estic en el segon curs dels estudis de Magisteri d'Educació Infantil.

Radiografia sobre el meu ús de la televisió, la radio i la premsa.

El meu ús d'aquest mitjans acostuma a ser totalment d'informació sobre com evoluciona el món, amb l'excepció de la televisió. Però anem explicant de mica en mica. El primer mitja que utilitzo amb més assiduïtat és la premsa però no en format paper sinó de forma digital.
La radio és una gran acompanyant de la primera hora del mati.
Per últim la televisió que com ja he dit faig un ús més lúdic de la mateixa, l'acostumo a mirar en les hores de sopar per veure alguna sèrie o algun programa d'entreteniment.
Afegir que amb l'horari de la facultat hi ha algunes sèries de televisió que les segueixo a traves d'Internet, ja sigui directament d'una plana web d'algun canal o a partir de la plana web sèries yonkis.

Aquesta és la meva petita radiografia sobre el meu ús dels mitjans de comunicació.

Fins aviat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada